Levering van uw bestelling

Hoe worden de dranken bezorgd?

De dranken worden door de postbode van PostNL bezorgd. PostNL bezorgt meer dan 95% van de post op de juiste dag en op het juiste adres. De pakketten verzenden we met de pakketdienst Flespakket.nl van PostNL, met track & trace code.

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

Het verzenden van dranken is veel kostbaarder, omdat het breekbare goederen zijn. Het verzenden van flessen vraagt om erg stevig verpakkingsmateriaal. De verzendkosten van € 6,95 zijn vanwege de verpakking duurder dan u misschien bent gewend. Uiteraard is afhalen in onze winkel gratis, maar dan mist u het gemak van de bezorgservice. Bekijk het onderstaande filmpje en laat u ook overtuigen van het gemak van Flespakket.nl:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als u op werkdagen vóór 17.00 uur bestelt, dan verzenden wij u pakket (indien voorradig) dezelfde dag. De bezorging is de volgende dag door PostNL, alleen mogelijk op dinsdag t/m zaterdag. Voorbeeld: bestelt u op een donderdag vóór 17:00 uur dan ontvangt u het pakket op vrijdag. Mocht u in het weekend bestellen, dan kunt u de levering op dinsdag verwachten. Indien een product niet meer voorradig is, dan nemen wij op werkdagen binnen 12 uur contact met u op. Wij zullen altijd een passende oplossing aanbieden.

Moet ik thuis zijn om de bestelling te ontvangen?

Ja, de verpakking is te groot voor uw brievenbus. Als u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt bezorgd, dan laat de postbode een unieke “niet-thuis-code” voor u achter. Met deze unieke “niet-thuis-code” is het mogelijk via de website PostNL een nieuwe datum, tijdstip en/of eventueel een locatie aan te geven voor de tweede bezorging. Indien u geen wijziging doorvoert, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende dag (met uitzondering van zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op het huidige adres. Tevens sturen wij u persoonlijk een track&trace code met deze code kunt u via PostNL zien wanneer uw pakket wordt bezorgt. Alle bestellingen worden verpakt in voor op maat gemaakte dubbelwandige, extra hoge en breukvrije kartonnen dozen. De doos wordt aan de buitenkant voorzien van oranje ‘breekbaar – fragile’ tape.

Wat moet ik doen als mijn pakket is beschadigd?

Gaat het toch een keer mis met de bezorging van uw pakket? Ook dan kunt u op ons rekenen. Wij zoeken uit wat het probleem is en bieden u een passende oplossing. Bij schade vergoeden wij de inkoopwaarde en verzendkosten direct.